למה דווקא מערכת למידה מקוונת?

למה דווקא מערכת למידה מקוונת?


בשנים האחרונות הכשרה מקוונת צוברת תאוצה ומחליפה במקרים רבים את ההדרכה הפרונטלית. עומס העבודה, היעילות הנדרשת ממנהלי ההדרכה וריבוי התכנים שהארגונים נדרשים ומעוניינים להעביר לעובדיהם הופכים את השימוש במערכות הדרכה לפתרון ההגיוני ביותר.

בעוד שלפני עשר שנים רק ארגונים גדולים השתמשו במערכות הדרכה, הפשטות והקלות שפתרונות הדרכה כמו של רגודו מספקים גרמו לכך שגם ארגונים בינוניים וקטנים מובילים שינוי בתרבות ניהול ההדרכות שלהם. מנהלי הדרכה בארגונים שונים מציינים מספר יתרונות משמעותיים להטמעה של הדרכות מקוונות בתוך הארגון.

קיבצנו עבורכם את היתרונות המרכזיים שציינו אחראיים על הדרכות אצל לקוחותינו:

  • אם אתם מחפשים להשיג כיסוי רחב ומהיר ככל האפשר, תוכלו להשיג תוצאות טובות יותר באמצעות מערכת למידה מקוונת. מערכת למידה כמו זו שרגודו מספקת מאפשרת לכם הפצת תכנים לכל עובדי הארגון באופן מיידי, הן באמצעות המייל הארגוני והן באמצעות סמס. בנוסף, גם אם גייסתם עובדים יום אחרי שהתחלתם להדריך, כל מה שצרך לעשות הוא להוסיף אותם למערכת והם יודרכו בתוכן הרלוונטי להם.
  • יעילות תפעולית – הרבה יותר מהיר וקל לנהל מערכת הדרכה, במיוחד אם התכנים הרלוונטיים נקנים כמוצר מדף. בנוסף, במקרים רבים קשה מאוד לכנס את העובדים, אם בשל התפרצות הקורונה, או בשל ביזור של הארגון והקושי לנייד עובדים מסניפים שונים. הדרכה מקוונת חוסכת לכם את הצורך לכנס את העובדים, מבטלת את התיאומים הנדרשים על מנת להוציא לפועל הדרכות פרונטליות והיא מסירה את המגבלה מספרית על מספר המשתתפים בהדרכה. 
  • בקרה ואוטומציה –  מערכת LMS כמו זו של רגודו מספקת לכם בקרה מלאה על ביצוע ההדרכות. היא מתעדת את כל מי שביצע את ההדרכות וסיים את השאלות הנדרשות, ומנגישה זו למנהל המערכת ולאנשים נבחרים באמצעות דו"חות. בנוסף, המערכת רודפת באופן אוטומטי אחרי מי שלא ביצע את חובות ההדרכה שלו ובכך חוסכת זמן רב ומאמץ לאחראי על ההדרכות.
  • מחיר – העלות הישירה של מערכת הדרכה עם תכנים מובנים בדרך כלל זולה יותר בכ-30%-60% מהעלות של רכישת הדרכות שאינן מקוונות. הרבה יותר זול לנהל מערכת עם הדרכות מובנות מאשר להזמין מומחים בתחומים שונים ולהביא את העובדים להשתתף בהדרכה שלהם. אם לוקחים בחשבון גם את העלויות העקיפות, כלומר את הזמן של מנהל ההדרכות, אפשר להגיע לחיסכון גדול אף יותר.
  • נוחות – לכולם נהיה יותר קל. העובד מקבל ממשק פשוט שבו הוא רואה מה מצפים ממנו ומשלים באמצעותו את ההדרכות, והאחראי על ההדרכות שולט בקלות ובפשטות בזמנים ובתכנים

ארגונים רבים בחרו להצמיח את הארגון שלהם באמצעות שימוש במערכת הלמידה של רגודו. נשמח לתת לכם מענה, צרו קשר

רגודו

היי, אנחנו רגודו👋

מערכת הדרכה LMS 3

תומכים בצמיחה של הארגון שלכם

הארגון שלכם צומח והגיע הזמן להדריך את העובדים ולנהל את מחזור ההדרכות. פעמים רבות אנו מגלים שהפתרון שבחרנו פשוט אינו מתאים לצרכים הארגוניים. לעיתים הוא מורכב מדיי, דורש התעסקות אינסופית בניהול או פשוט יקר מדיי.
רגודו נותנת לכם את המענה הכי טוב לצרכים שלכם. המשימה שלנו היא לאפשר לכל ארגון להדריך את עובדיו. אנחנו מספקים חוויית למידה איכותית, פשוטה ונעימה הן למודרך והן למנהל המערכת, וכל זאת במחיר תחרותי ומפתיע.
אנחנו משקיעים מאמץ מתמשך כדי לספק לכם מערכת למידה קלה לשימוש שתיתן לכם מענה לכל מה שאתם צריכים כדי להדריך את העובדים שלכם. נאמר זאת בפשטות, רגודו מאפשרת לארגון שלכם לצמוח.

נשמח להכיר

אהבתם את הפוסט? מוזמנים לשתף