לומדת נגישות

הדרכת נגישות לעובדים

מטרת הדרכת הנגישות היא לספק מידע לעובדים לגבי החוק ותקנות נגישות השירות ולהסביר כיצד לתת שירות איכותי ומכבד לאנשים עם מוגבלות. הלומדה מורכבת ממספר חלקים, הכוללים רקע על החוק, ידע וכלים למתן שירות נגיש, תרגול מצבי שירות ושאלות מובנות על מנת לבחון את ההבנה של העובדים בנושאי הנגישות.
להדרכת הנגישות של רגודו יתרונות רבים. היא מתאימה לכל ארגון, קטן, בינוני או גדול. הלומדה עוזרת להכרת החוק ותקנות נגישות השירות והיא משיגה את המטרות הבאות:

*הלומדה פותחה ואושרה על ידי מורשה נגישות השירות.

הדרכת נגישות לעובדים
לומדת נגישות​

הדרכת נגישות -
למי זה מתאים ?

הדרכת נגישות לעובדים מספקת מענה לארגונים גדולים, בינוניים וקטנים המעוניינים להדריך את עובדיהם כחלק מדרישות החוק ותקנות נגישות השירות.
הלומדה בנויה מסרטוני אנימציה קצרים, נעימים ונוחים לצפייה אשר העובד יכול לצפות בהם ממחשב או ממכשיר נייד מכל מקום ובכל זמן. בין הסרטונים מוצגות שאלות לגבי תרחישים שונים שהמודרכים נדרשים לענות עליהן ובכך מטמיעים את הנושאים ומסייעים ללמידה אפקטיבית של התוכן.

מה כוללת הדרכת הנגישות?

כמה פשוט להדריך עם רגודו ?

השארת פרטים באתר

שיחת טלפון קצרה כדי שלא נבזבז את זמנכם

הדגמה או התנסות עצמית לבחירתכם

הקמה מהירה ללא כל התקנת תוכנה או עבודת IT

הפצת לומדת הנגישות לעובדים תוך דקות

דרישות החוק בנושא נגישות

על פי החוק ותקנות נגישות השירות, כל חברה המעסיקה 25 עובדים ומעלה וכל רשת חנויות חייבים להדריך את עובדיהם אודות חוק השוויון לאנשים עם מוגבלויות, חובת הנגישות ואיסור הפליה. כמו כן, עובדים הנותנים שירות ישירות לקהל מחויבים גם בהדרכה מפורטת יותר שכוללת מידע על מוגבלויות שונות ומיומנויות מתן שירות נגיש.
דוחות המערכת מספקות תמונה לגבי נקודות שהיו פחות ברורות למודרכים ומאפשרו לממונה האחראי להתייחס לכך ואף להוסיף דגשים והתאמות באופן עצמאי להדרכות המובנות (ניתן לערוך ולשנות לפי שיקולכם).

היתרונות הבולטים של הדרכות רגודו